کد خبر: ۳۲۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده‌اند وجود ندارد، گفت: زائرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به تعاونی صادر کننده بلیت، نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.
ناطقان: جعفر قزوینیان با اشاره به تصمیم ستاد اربعین برای اعزام نکردن زائر اشاره و اظهار کرد: زائرانی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به تعاونی صادر کننده بلیت، نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی برای بازپرداخت پول بلیت زائرانی که موفق به سفر نشده‌اند وجود ندارد، افزود: روز گذشته مبلغ اخذ شده برای مسافران سه دستگاه اتوبوس به آن‌ها بازگردانده شد.

وی ادامه داد: پول خریداران بلیت اینترنتی هم به حساب آن‌ها بازگردانده خواهد شد منتهی شاید این روند اندکی زمان‌بر باشد و توصیه من مراجعه به تعاونی مورد نظر برای تعیین تکلیف است.

قزوینیان گفت: مسؤولان راهداری برای اعزام مسافران با استفاده از 128 دستگاه اتوبوس برنامه‌ریزی کرده‌اند ولی با توجه به مشکلات فعلا متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه قبل از توقف اعزام زائران، روزانه حدود 40 دستگاه اتوبوس از زنجان زائران اربعین را به مرز منتقل می‌کردند، ادامه داد: طی این مدت 7 هزار و 400 زائر با 324 سفر از طریق این ناوگان جابه‌جا شدند.

وی تاکید کرد: اگر گشایشی در امور روی دهد اعزام زائران از طریق ناوگان اتوبوسی ادامه می‌یابد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین