کد خبر: ۳۲۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۵ شهریور تا کنون ۲۴۰ پرواز اربعین از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شده است.
ناطقان: سعید چلندری بیان کرد: از ۱۲ شهریور تا امروز ۳۲۷ پرواز به نجف و بغداد از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش و قریب به ۴۰ هزار مسافر جابه‌جا شده است.

چلندری گفت: از ۱۵ شهریور تا کنون ۲۴۰ پرواز انجام شده و ۲۷ هزار نفر ورود و خروج داشته‌اند؛ روزانه ۷۰ پرواز اربعین با میانگین تأخیر ۶۰ دقیقه اعزام و پذیرش می‌شود.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امکان برقراری ۱۱۰ پرواز به عتبات در روز از فرودگاه امام (ره) وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی و احتمال مراجعه علاقه مندان به زیارت عتبات به فرودگاه امام خمینی (ره) برای سفر هوایی به عراق، از پذیرش زائران بدون بلیت در فرودگاه امام خمینی (ره) معذوریم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین