کد خبر: ۳۲۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
جانشین فرمانده فراجا با اشاره به آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس در تهران گفت: نمی توانیم نسبت به برهم زدن آرامش مردم توسط عده ای قلیل بی‌تفاوت باشیم یگان هایی که شب و روز ندارند همه مردم ایران را دوست دارند و هنجارشکنی که از انحراف دور شود را هم دوست دارند اما زورگیری، سرقت مسلحانه و هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم شود خط قرمز این یگان است و با آن برخورد شدید خواهند کرد.
ناطقان: سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کشور در آیین آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران برگزار شد، گفت: مجموعه انتظامی تکیه گاه همه مظلومان و مقابله کنندگان جدی با هنجارشکنان است.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی صدای ملت و مدافع تمام دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: شعار من یک انقلابی ام پرچم این سازمان مقدس است. امروز در این میدان مقدس یک اتفاق جدید شکل گرفت و آن پیام جدی به هنجارشکنان است.

جانشین فرمانده فراجا گفت: مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در کنارهم در مقابل کسانی هستند که بخواهد در مسیر انقلاب قرار بگیرد. برخی میدان را برای خود جولانگاه دیدند و این دیگر تمام شده چرا که نیروهای انقلابی نیروی انتظامی با همه هنجارشکنان برخورد خواهند کرد و اجازه هیچ ناامنی را نخواهند داد.

سردار رضایی تصریح کرد: اگر مظلومی، یک شهروندی در شهر حرکت کند و یک هنجارشکنی دانسته و نداسته برای او ایجاد ناامنی کند قطعا بداند که با او برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: چه در منکری مانند سرقت و زورگیری یا اراذل و اوباش یا هر منکری که بخواهد آرامش و امنیت جامعه را برهم زند این نیروها وظیفه دارند در صحنه جرایم خشن را خنثی کرده و در صحنه هنجارشکنان را برابر اختیارات قانونی ادب کنند. این افراد با امدادخواهان و کسانی که حقوق شهروندی را رعایت می کنند مهربان هستند اما کسانی که حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند خط قرمز این گشت ها هستند.

جانشین فرمانده فراجا گفت: براساس تدابیری که اتخاذ شود اگر چنین مواردی در جای جای کشور باشد این یگان ها تشکیل خواهد شد.  یگان هایی که شب و روز ندارند همه مردم ایران را دوست دارند و هنجارشکنی که از انحراف دور شود را هم دوست دارند اما زورگیری، سرقت مسلحانه و هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم شود خط قرمز این یگان است و با آن برخورد شدید خواهند کرد. این پیمانی که امروز این دوستان  با شهدا بستند مشابه همان پیمانی است که در ابتدای انقلاب شهدا برای دفاع از مردم بستند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه قضایی و پلیس گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی با مجموعه میدانی هماهنگ است و مانند دو لبه قیچی این هنجارشکنان  را قیچی خواهند کرد. حال معاندین هر برداشتی می خواهند داشته باشند. همین هنجارشکنان با هنجارشکنی شان مزدور استکبار هستند.

وی ادامه داد: تاکید می کنم به کسانی که فریب خورده اند برگردند. خشم ملت بر بازوهای این یگان انتظامی است و این پیام برای آن سوی مرزها هم هست و از فتنه انگیزی شان دست بردارند ایران اسلامی یکپارچه انقلابی بر محور دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: ما هم بازوها و پاسداران و هم حافظان این انقلاب و دستاوردهای این انقلاب هستیم نمی توانیم نسبت به برهم زدن آرامش مردم توسط عده ای قلیل بی تفاوت باشیم. مردم در نظرسنجی ها از اقدامات پلیس استقبال کرده اند.

وی تاکید کرد: گشت های ویژه انتظامی در کنار سایر گشت‌های پلیس های تخصصی فعالیت خواهند کرد.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین