کد خبر: ۳۲۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر اربعین در مرز خسروی خبر داد.
ناطقان: محمدباقر محمدی اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین اربعین حسینی طی شبانه روز گذشته در مرز خسروی اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: از آغاز عملیات اسکان زوار تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در اردوگاه‌های استان کرمانشاه توسط جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اسکان ۶۰۰ نفر از زوار در مرز منذریه عراق، تصریح کرد: پس از بسته شدن مرز خسروی تعدادی از هموطنان در داخل مرز منذریه امکان عزیمت به سمت کربلا را نداشتند که با هماهنگی طرف عراقی در داخل پایانه منذریه اسکان داده شدند.

محمدی تعداد افرادی که روز گذشته در اثر گرمازدگی امدادرسانی شدند را ۷۱۰ نفر عنوان و بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر توسط نیروهای عملیاتی مستقر در مرز درمان سرپایی یا به کدهای اورژانس در محل تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: ۷۲ هزار و ۲۵۰ بطری آب معدنی، ۴۷۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هفت هزار و ۴۰۰ قرص نان، بیش از سه هزار تخته پتو، سه هزار و ۱۴۰ تخته موکت در بین زوار توزیع شده و بنا بر نیاز برای اسکان اضطراری تعداد ۵۰ تخته چادر دیگر برپا شد که در مجموع به ۸۰۰ دستگاه افزایش یافت.

محمدی بر ادامه روند ارائه خدمات تاکید و خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تا پایان برگشت زوار از مرز خسروی و مهران در استان ایلام آمادگی پاسخگویی و امدادرسانی را دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین