کد خبر: ۳۲۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر چهارشنبه تا جمعه با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر و نفوذ هوای خنک، دمای هوا در این مناطق کاهش می یابد.
ناطقان: صادق ضیائیان گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر و نفوذ هوای خنک به این نواحی، ابتدا در استان‌هایی مانند اردبیل و گیلان و به تدریج مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارندگی و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و طی همین مدت دریای خزر هم مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی،  در سه روز آینده با توجه به تولید گرد و خاک روی کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از کشورمان، استان‌های غربی و همچنین بخش‌هایی از مرکز کشور با کاهش کیفیت هوا و اُفت دید افقی مواجه می‌شوند و برای این مناطق باد و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

او می گوید: روز شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار را خواهیم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین