کد خبر: ۳۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
نفرات راه یافته به فینال ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شدند.
ناطقان:  در پایان دور مقدماتی ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند.


محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی فینال شدند و فردا شب(جمعه) به ترتیب برابر ۲ عنوان‌دار جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک می‌روند.

نخودی دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ در فینال مقابل جردن باروز دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا مبارزه می‌کند و حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک نیز در دیداری حساس در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل دیوید تیلور دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا مبارزه خواهد کرد.

اما امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل طاها آکگل دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از ترکیه ۴ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز طبق اعلام کادر فنی به وزن قانونی برای حضور در این مسابقات نرسید.
کنترل هورمون های چاقی تنها بایک دمنوش گیاهی+تضمینی



اسامی نفرات راه یافته به فینال ۴ وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

وزن ۷۰ کیلوگرم: تایشی ناریکانی(ژاپن) - زین ردرفورد(آمریکا)
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین