کد خبر: ۳۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
پیچ خوردگی زانو ، شامل آسیب رباط های اطراف مفصل زانو می گردد. چهار رباط اصلی در زانو به حفظ استحکام این مفصل کمک می کنند. به جز این، رباط های کوچک تر دیگری در این مفصل وجود دارند که باعث پیدایش درد پس از صدمه می شوند.
ناطقان: هنگامی که کاملا خوب شدید می توانید زانو خود را حرکت دهید پزشک تمرینات ورزشی می دهد که بتوانید به کمک آنها به محدوده حرکتی قبلی خود بازگردید هدف این تمرینات کمک به بهتر شدن سفتی زانو ،افزایش استحکام ، پیشرفت محدوده حرکتی و افزایش انعطاف مفاصل زانو می باشد باید تمریناتی را که روی تعادل و استحکام تمرکز می کند انجام دهید نیاز است که در روز چندین باراین تمرینات را انجام دهید تا کم کم بهتر شوید.

 

نوع تمرینات و مقدار زمانی که باید طی کنید بستگی به چگونگی جراحت دارد چنانچه چندین بار به زانو صدمه زده اید به تمرینات بیش تری احتیاج دارید از پزشک بپرسید که بهتر است چه مدت این تمرینات را انجام دهید.


 
تمرینات پیچ خوردگی زانو و فیزیوتراپی
ورزش برای پیچ خوردگی زانو

یک پزشک یا یک فیزیوتراپیست امکان دارد تمریناتی را طبق میزان صدمه دیدگی و وضعیت بهتر شدن شما توصیه کند:

 


 

- بالابردن پا

- تقویت ران

- بالا رفتن روی انگشتان پا

- تمرینات وزنه ای با تجهیزات کرل و فشار ساق پا

- کشش ران

- خم شدن زانوها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین