کد خبر: ۳۲۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قانون ساماندهی خودرو برای توجه به تولید داخل و تنظیم بازار است گفت: آیین‌نامه واردات خودرو، این ویژگی‌ها را ندارد. زیرا تمرکز آن بر واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار است. خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار وارداتی همان فرغون‌های داخلی با مقداری رنگ و لعاب هستند.
ناطقان:  لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن گف: قانون ساماندهی خودرو برای توجه به تولید داخل و تنظیم بازار است. واردات خودرو برای تنظیم بازار است. همراه با واردات خودرو، تکنولوژی آن نیز باید وارد شود.

سیاهکلی ادامه داد: آیین نامه واردات خودرو، این ویژگی ها را ندارد. زیرا تمرکز آن بر واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار است. خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار وارداتی همان فرغون های داخلی با مقداری رنگ و لعاب هستند.

او افزود: آیین نامه واردات خودرو که دولت نوشته دقیقا در جهت مافیای خودرو و بی توجهی به خواست میلیون ها نفر در داخل کشور است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: من به مجلس تذکر خودم را داده ام امیدوارم این آیین نامه تغییر کند زیرا خاصیتی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین