کد خبر: ۳۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
شهاب حسینی به برخورد با معترضان روزهای اخیر اعتراض کرده بود همین امر موجب جمع آوری بنرهای تبلیغاتی این هنرمند در سطح شهر شد. شهاب حسینی در واکنش به جمع آوری بنرهای فیلم «پوست شیر» نوشت: دایره اعتقاداتم از دایره مصادره به مطلوب شما که اساسا همه چیز را به نفع خود مصادره می‌کنید خارج شد.
ناطقان: واکنش شهاب حسینی به جمع کردن بیلبورد هایش از سطح شهرها: خدای مهربانم را از صمیم قلب تشکر می‌کنم

شهاب حسینی به برخورد با معترضان روزهای اخیر اعتراض کرده بود همین امر موجب  جمع آوری بنرهای تبلیغاتی این هنرمند در سطح شهر شد.

شهاب حسینی بازیگر معروف ایرانی در اینستاگرام خود به پایین کشیدن بیلبوردهای سریال پوست شیر و فیلم شین واکنش نشان داد. این بازیگر و تهیه کننده اعلام کرد: به عنوان یک ایرانی مسلمان حق حقیقی مردمم را در برخورداری از آنچه به واقع شایسته شرافت آن‌هاست از شما مطالبه می‌کنم و برای احقاق حقشان با جان و دل در کنارشان خواهم بود.

واکنش شهاب حسینی به جمع کردن بیلبورد هایش از سطح شهرها: خدای مهربانم را از  صمیم قلب تشکر می‌کنم | دیدبان ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین