کد خبر: ۳۲۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
نماینده مردم تهران در مجلس:
زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در هفتادو هفتمین اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل مواضع ایران را مقتدرانه اعلام کرد. دشمنان با حاشیه سازی و ایجاد اغتشاش به دنبال تاثیرگذاری بر دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک هستند.
ناطقان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود به بحث حقوق بشر پرداخت و صراحتا به تشریح اقدامات ضدحقوق بشری غرب اشاره کرد و رفتارهای آنها را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی، ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور،سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاوردهای آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود.

لاجوردی خاطرنشان کرد:‌ با وجود همه این حاشیه‌سازی‌ها و غبارآلود کردن فضا ما شاهد بازتاب گسترده صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان در فضای مجازی بودیم و همگان شاهد اعلام مقتدرانه مواضع کشورمان توسط رئیس جمهور بودند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد ، تصویری از سردار دلها را برای دقایقی بالا برد و گفت: قهرمان جنگ علیه تروریسم و نابودکننده داعش کسی جز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود که در راه آزادی ملت‌های منطقه به شهادت رسید و رئیس جمهور سابق آمریکا سند این جنایت را به اسم خود زد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده، خدمت به انسانیت است.

رئیس جمهور تاکید کرد: رسیدگی عادلانه به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده خدمت به انسانیت است تا از این پس ظلم زبون گردد و عدالت، سربلند باشد. ما اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین