کد خبر: ۳۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به اقلیم کردستان احضار می‌شود.
ناطقان:  احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد، محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به شمال عراق احضار و یادداشت اعتراضی شدید اللحنی به او تسلیم می‌شود.

سپاه پاسداران امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، مقرهای گروه‌های تروریستی پژاک و کومله را در شمال عراق هدف قرار داده است.



در این بیانیه آمده است: پس از بی‌توجهی مقامات اقلیم شمال عراق نسبت به هشدارها جهت برچیدن بساط فعالیت‌ گروه‌های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی ایران و همچنین پشتیبانی از آشوب‌های اخیر، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران عملیات خود را نسبت به مقرها و مراکز استقرار آن‌ها در بخش‌هایی از اقلیم آغاز کرد.

این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین