کد خبر: ۳۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
عضو کمیسیون آموزش مجلس:
مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره اعتراضات اخیر در دانشگاه های کشور گفت: مسئولان باید با هیجانات دانشجویی با صبر و متانت رفتار کنند.متاسفانه بعضا هم افرادی از قدیم الایام از بیرون وارد این جمع ها می شوند و مطالبات را به سمت منفی می برند. بد مطالبه کردن به مرگ مطالبه‌گری می انجامد و اگر موضوعی را بد مطالبه کنیم، آن مطالبه حقیقی نیز هدر می رود. بنابراین مطالبه گری در فضای آرام و منطقی و با گفت و گو، صبر و حوصله بهتر به نتیجه می رسد.
ناطقان: مهرداد ویس کرمی در رابطه با اتفاقات اخیر در برخی دانشگاه‌ها بیان کرد: وقتی صحبت از دانشگاه می‌شود، صحبت از محیط علم و دانش است و از همه کسانی که در این عرصه حضور دارند توقعی بیش از سایر اقشار جامعه وجود دارد و اگر بناست نقدی هم صورت گیرد و مساله ای هم وجود داشته باشد، انتظار این است که از روش حل مساله و از طریق گفت‌وگو و دانش حل شود.


 وی با بیان اینکه برخی رفتارها در شأن قشر دانشگاهی ما نیست، تصریح کرد: متاسفانه بعضا هم افرادی از قدیم الایام از بیرون وارد این جمع ها می شوند و مطالبات را به سمت منفی می برند. بد مطالبه کردن به مرگ مطالبه‌گری می انجامد و اگر موضوعی را بد مطالبه کنیم، آن مطالبه حقیقی نیز هدر می رود. بنابراین مطالبه گری در فضای آرام و منطقی و با گفت و گو، صبر و حوصله بهتر به نتیجه می رسد.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مسئولان باید با هیجانات دانشجویی با صبر و متانت رفتار کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین