کد خبر: ۳۲۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جمع بندی علت فوت مرحومه مهسا امینی به تایید یک کمیسیون ۱۹ نفره از پزشکان رسیده است.
ناطقان:  در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.


 مهدی فروزش در گفت وگوی ویژه خبری درباره پرونده مهسا امینی گفت: در این پرونده زمانی که ازمایشات سم شناسی و اسیب شناسی را دریافت کردیم با اخذ توضیح از کادر بیمارستان کسری و پرسنل و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و اظهارات کتبی پرستار مقیم نیروی انتظامی و با مصاحبه با پدر متوفی و بررسی کلیه سوابق پزشکی و سابقه عمل جراحی که در این مورد خاص وجود داشت و با عنایت به نتیجه معاینه و کالبدشکافی که بعمل امده بود، جمع بندی شد و با دعوت از ۱۹ پزشک مختلف که در رشته‌های پزشکی سرامد هستند و از برجستگان پزشکی در رشته‌های مختلف هستند، کمیسیون تشکیل شد و اعضابژی کمیسیون از نگاه تخصصی خود موضوع را بررسی کردند و در نهایت نظرات جمع بندی شد و علت فوت را به مراجع قضایی اعلام کردیم.


وی افزود: در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
برچسب ها: مرگ ، مهسا ، اعتراض ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین