کد خبر: ۳۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
به نقل از شاهدان عینی، روز گذشته پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی توقیف شد.
ناطقان: همایون شجریان کنسرتی در کانادا برگزار کرد که آن را مهسا امینی تقدیم کرده است. همچنین در این کنسرت ترانه معروف «مرغ سحر» با ترانه محمدتقی بهار ساخته مرتضی نی‌داوود و همچنین تصنیف «از خون جوانان وطن» سروده عارف قزوینی را خوانده بود.

این دو ترانه معمولا در جریان اعتراضات مردم ایران، در سال‌های مختلف، توسط معترضان بازخوانی شده است به همین دلیل شاید بازخوانی آن در میانه اعتراضات، دلیلی برای توقیف پاسپورت همایون شجریان بوده است.

قبل از این گفته شده پاسپورت مهران مدیری و علی دایی نیز در بازگشت به ایران توقیف شده بود. مدیری و دایی هر دو با انتشار مطالبی از اعتراضات مردم حمایت کرده بودند.


منبع:رویداد 24
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین