کد خبر: ۳۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
بلیت سینماهای سراسر کشور از امروز به مدت ۲ هفته، نیم‌بها است.
ناطقان:  در یک ماه گذشته وضعیت سینماها چندان مساعد نبود، فروش فیلم‌های سینمایی از 15 میلیارد تومان به 2 میلیارد تومان و بعد به 4 میلیارد تومان رسید و همین باعث نا امیدی مجدد سینماداران شد.

حتی به مدت سه هفته قرار بود که فیلم‌های تازه‌ای از جمله «گیجگاه» روی پرده سینما برود اما به علت تعطیلی مداوم سینماها و ناآرامی‌های موجود در جامعه و حتی بازگشایی مدارس این اتفاق نیفتاد و اوضاع سینماها همچنان راکد ماند.

برای رسیدگی به این وضعیت و بهبود اوضاع، شورای راهبردی اکران، طرح ارائه بلیت نیم‌بها را برای ۲هفته تصویب کرد.

در ابتدا اعلام شد که احتمالا این طرح از 22 مهر اجرایی شود اما در نهایت طرح نیم بها شدن بلیت سینما به مدت دو هفته، از امروز؛ پنجشنبه ۲۱ مهر اجرایی می‌شود.

این طرح برای همه فیلم‌ها، در همه سالن‌ها و همه سانس‌ها اجرایی می‌شود.

هم‌اکنون درام‌های اجتماعی ابلق، دوزیست، تی‌تی، علف‌زار، نمور، شب طلایی، برای مرجان و بدون قرار قبلی و کمدی‌های انفرادی، سگ‌بند، چند می‌گیری گریه کنی ۲، کوزوو و بانک‌زده‌ها به روی پرده است.

دو فیلم دلهره‌آور شین و زالاوا، فیلم‌های کودک و نوجوان بام بالا، بازیوو و والدین امانتی، انیمیشن پسر دلفینی و فیلم هندی خیزش، غرش، آتش، از دیگر فیلم‌های روی پرده هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین