کد خبر: ۳۲۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
به نوشته روزنامه الشرق الاوسط عربستان، کشور قطر به میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نزدیکتر است.
ناطقان: بعد از انصراف کشور چین از میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، چند کشور دیگر از جمله قطر، اندونزی و کره جنوبی برای میزبانی درخواست خود را برای میزبانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند.

باوجود اینکه گفته می‌شود AFC سهمیه میزبانی شرق آسیا را در این منطقه حفظ خواهد کرد اما روزنامه الشرق الاوسط عربستان امروز خبر داد قطر به میزبانی این دوره از مسابقات نزدیکتر است.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه آینده در کوالالامپور پایتخت مالزی تشکیل جلسه می‌دهد تا میزبان بعدی جام ملت‌های آسیا را به جای چین معرفی کند.

الشرق الاوسط در این ارتباط به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که قطر گزینه اصلی AFC برای میزبانی است.

انتظار می‌رود پرونده اندونزی با اقبالی روبرو نشود، به خصوص که دو هفته پیش به دلیل ازدحام جمعیتی در ورزشگاه شهر مالانگ منجر به کشته شدن بیش از ۱۳۱ هوادار از جمله ۳۷ کودک شد.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، فدراسیون فوتبال عربستان در این دوره به حمایت از قطر مشغول بوده است چرا که عربستان قصد دارد در سال ۲۰۲۷ میزبان بعدی این مسابقات باشد. در صورتی که قطر به عنوان میزبان سال ۲۰۲۳ انتخاب بشود، عربستان در رقابت با ایران و هندوستان شانس بیشتری برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ خواهد داشت.

این در حالی است که گروه موسیقی BTS در کره جنوبی با انتشار ویدئویی جدید از میزبانی کره در جام ملت‌های ۲۰۲۳ حمایت کرده و امیدوار است این کشور به جای چین، به عنوان میزبان انتخاب بشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین