کد خبر: ۳۲۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
استان آذربایجان غربی با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار هکتار باغ سیب،رتبه نخست تولید سیب در کشور را دارد و شهر ارومیه قطب تولید سیب در این استان است.پیش بینی میشود امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیب از باغات استان آذربایجان غربی برداشت شود و سهم شهر ارومیه بیش از ۳۰۰ هزار تن است . حدود ۸۰۰ هزار تن از سیب آذربایجان غربی به صادرات و ذخیره در سردخانه ها اختصاص دارد و بقیه آن به صورت تازه خوری و سیب صنعتی برداشت میشود.برداشت سیب در ارومیه معمولا از اوایل مهرماه آغاز شده و تا یک ماه ادامه می یابد.


برداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیهبرداشت سیب از باغ های ارومیه




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین