کد خبر: ۳۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از لغو حدود 90 درصد سفر گردشگران خارجی به این کشور خبر داد
ناطقان: حرمت الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: حدود 90 درصد سفر گردشگران خارجی به ایران لغو شده است. همچنین بیش از 50 درصد سفرهای خارجی ایرانی‌ها ریزش داشته است.

 رفیعی با بیان اینکه برخی سفارتخانه‌ها صدور ویزا را لغو و یا محدود کرده‌اند، اما در اظهاراتی خلاف واقع این موضوع را رد می‌کنند، اظهار کرد: طبیعی است وقتی خانه‌ای آتش می‌گیرد، اطراف آن ناامن می‌شود، اما موضوع این است که با وجود اتفاقات اخیر، امنیت عمومی در کشور از بین نرفته است.

او در ادامه بازارهای گردشگری چین و روسیه را بسیار مستعد دانست و گفت: با توجه به شرایطی که گردشگران روس پیدا کرده‌اند و عرصه کشورهای اروپایی برایشان تنگ شده و کمتر جایی برای سفر دارند، می‌توان آن‌ها را به ایران جذب کرد. البته باید بستر این بازار فراهم شود، نه این‌که مثل جام جهانی و اکسپو فقط درباره آن حرف بزنیم و فرصت آن را از دست بدهیم.

منبع:trt
برچسب ها: سفر ، ناطقان ، لغو ، انجمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین