کد خبر: ۳۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
4 نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.
ناطقان:  مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد، با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، تمامی ۸ فرد فوت شده از زندانیان بند جرایم مربوط به سرقت بوده اند.

۶ نفر از مجروحین این حادثه همچنان در بیمارستان و تحت درمان و رسیدگی های پزشکی هستند و حال عمومی آنها مساعد و رو به بهبود است.

 شامگاه شنبه پس از ورود به موقع دادستان تهران و رییس سازمان زندانها به محل زندان اوین و با همکاری مسئولین زندان، نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس بیش از 70 زندانی که در معرض خطر آسیب دیدگی جدی بودند نجات پیدا کردند.

 هویت تمامی فوت شدگان به اطلاع خانواده آنها رسیده و متعاقب دستور قضایی، اسامی آنها به صورت عمومی نیز منتشر خواهد شد.


منبع:برنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین