کد خبر: ۳۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
علی دایی با انتشار یک پست در اینستاگرام با اعلام اینکه صحبت های عموی اسرا پناهی درباره بیماری زمینه ای و نارسایی قلبی دختر نوجوان اردبیلی را قبول ندارد به ادعاهای مطرح شده از سوی نماینده اردبیل در مجلس واکنش تندی نشان داد.
ناطقان: علی دایی در این پست اینستاگرامی نوشت: با توجه به جوسازی های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم.

آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شده ام که باید پاسخگوی شما باشم و اما صحبت از امنیت کردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی است.

با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسائی قلب عنوان می نماید (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی گویید.

آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟

اگر از مشکلات و کمبودهای شهر و مردم اردبیل خبر داشتید،چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید؟

چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی شد.

در پاسخ به اخبار منتسب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری ها لازم به ذکر می دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل است و اگر به صحت مسئله ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی کنم؛ از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید.

تاریخ ثابت کرده، می کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند؛ من خودم را اسطوره نمی دانم و بارها گفته ام من از جنس همین مردمم.

علی دایی این اظهارات را در واکنش به سخنان کاظم موسوی نماینده اردبیل به اشتراک گذاشته اما همچنان بر اطلاعات نادرست دریافتی از رسانه های معاند تاکید دارد.

این در حالی است که خانواده مرحومه اسرا پناهی دختر اردبیلی بارها صف خود را از اغتشاشگران و حامیان داخلی و خارجی آنها جدا کرده اند و حتی عموی متوفیه در ویدیویی نسبت به پست اطلاعات غلط ارائه شده از سوی علی دایی در پست اینستاگرامی اش واکنش نشان داده و آنها را تکذیب کرده بود.


منبع: دیلی فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین