کد خبر: ۳۲۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد. در این دیدار رکابی توضیحاتی درباره فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی خود و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کرد.
ناطقان: الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد. در این دیدار رکابی توضیحاتی درباره فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی خود و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کرد.


وزیر ورزش در دیدار الناز رکابی: تو فرزند ایرانی - تابناک | TABNAK


او همچنین درباره آینده ورزشی خود و برنامه‌های در نظر گرفته از جمله حضور و موفقیت در المپیک پاریس توضیحاتی به وزیر ورزش ارائه داد.

در این دیدار که خانواده رکابی از جمله برادر او به عنوان مربی‌اش نیز حضور داشتند، سجادی با اعلام حمایت مجدد از ورزشکاران به ویژه ملی‌پوشان، رکابی را در ادامه راه حرفه‌ای‌اش تشویق کرد و به او گفت: وزارت ورزش متعلق به تمامی ورزشکاران است و در این راه تمامی ابزارهای قانونی در خدمت ورزشکاران بوده و خواهد بود.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین