کد خبر: ۳۲۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
رئیس مجلس شورای اسلامی:
قالیباف با تکذیب این ادعا که مجلس جلوی قانون مربوط به عفاف و حجاب را گرفته است گفت: خودم شخصا مصوبات شوراهای بالادستی همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی و امنیت ملی و امنیت کشور را به رئیس کمیسیون فرهنگی دادم تا مطالعه کند؛ این‌که برخی عزیزان در تریبون‌ها طور دیگری بیان می‌کنند کذب است آنها حتی از رئیس مجلس صحبت‌هایی را می‌گویند که آن هم کذب است.
ناطقان: محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مورد این‌که در رسانه‌ها بیان شده که مجلس شورای اسلامی جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفته است، گفت: مجلس کجا جلوی قانون مربوط به عفاف و حجاب را گرفته است؟ این حرف از اساس کذب است.
 
وی ادامه داد: امروز مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده است، از قبل هم گزارش کمیسیون فرهنگی درباره عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب در حوزه ایجابی و سلبی در مجلس قرائت شد، حداقل ۳۲ دستگاه کوتاهی کرده بودند در همان زمان اعلام آمادگی شد که ما آماده‌ایم هر نوع پیشنهاد خلأ قانونی را رفع کنیم این پیشنهاد چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه باشد آن را خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.
 
وی اضافه کرد: روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به طور روشن درباره بحث حجاب حرف‌هایم را بیان کردم و جای ابهام نیست.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خودم شخصا مصوبات شوراهای بالادستی همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی و امنیت ملی و امنیت کشور را به رئیس کمیسیون فرهنگی دادم تا مطالعه کند؛ این‌که برخی عزیزان در تریبون‌ها طور دیگری بیان می‌کنند کذب است آنها حتی از رئیس مجلس صحبت‌هایی را می‌گویند که آن هم کذب است.
 
وی اضافه کرد: فرمایش آقا روشن است دیروز هم در نطق در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایم را در مورد حجاب بیان کردم و اینها را در اتاق بسته نگفتم.
 
فلاحی: در رسانه‌ها گفته می‌شود که مجلس جلوی قانون عفاف و حجاب را گرفته است
 
فلاحی نماینده همدان در تذکر خود گفت: دیشب مقام معظم رهبری نظر صریح‌شان را در مورد بحث عفاف و حجاب مطرح کردند که این اتمام حجتی برای سران قوا شد و باید کار جدی و عاجل صورت گیرد.
 
وی اضافه کرد: رهبری مجددا بحث فضای مجازی را گفتند؛ مجلس شورای اسلامی در این باره مورد سوال قرار گرفته و علاوه بر این در رسانه‌ها گفته می‌شود که مجلس شورای اسلامی جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفته است.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قانون فضای مجازی مطالبه چند ساله رهبری است چرا در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟ این مطالبه جامعه انقلابی هم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین