کد خبر: ۳۲۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
سرانجام پس از چانه زنی های متعدد مجوز افزایش قیمت خودرو در جلسه امروز شورای رقابت به تصویب اعضا رسید.
ناطقان: سرانجام پس از چانه زنی های متعدد مجوز افزایش قیمت خودرو در جلسه امروز شورای رقابت به تصویب اعضا رسید. البته هنوز متوسط افزایش قیمت ها اعلام نشده و بنا به گفته سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت ها بعد از تصویب اعضا برای ابلاغ به خودروسازان به وزارت صنعت ارسال می شود تا روند اجرای این مصوبه توسط سازمان حمایت انجام شود.

 
پیش از این این مقام مسئول در شورای رقابت با اشاره به اینکه برای سال 1402 قیمت کارخانه‌ای برخی خودرو‌های داخلی افزایش می‌یابد، اما ممکن است در مورد برخی خودرو‌ها این افزایش قیمت کمتر و در برخی دیگر این افزایش قیمت بیشتر باشد، تأکید کرده بود: افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو نزدیک به واقعیت است، اما واقعی نیست، در واقع براساس جلساتی که تشکیل شده این نتیجه حاصل شده که خودرو‌ها 30 تا 70 درصد افزایش قیمت داشته باشند، اما در بعضی خودرو‌ها این عدد می‌تواند کمتر از 30 درصد و در برخی از خودرو‌ها نیز می‌تواند بیشتر از 70 درصد باشد لذا در واقع میانگین افزایش قیمت می‌تواند درست باشد، اما دقیق نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین