کد خبر: ۳۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
وزیر اقتصاد:
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند.
ناطقان: سید احسان خاندوزی با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: ماهیت و شکل گیری رژیم اسراییل به سلطه طلبی برمی گردد البته نه فقط در منطقه و کشور فلسطین بلکه در تمام منطقه خاورمیانه و شمال افریقا در پی سلطه طلبی است و برای بهم زدن نظم تمام کشورهای اسلامی تلاش می کند.

وی افزود: به همین جهت است که برای مردم ما در طول ۴٠ سال گذشته روز قدس فقط نماد مظلومیت یک ملت و یک کشور نیست و به همین جهت است که هر چه از این روز شروع می‌گذرد همچنان هم انگیزه‌ها و اتحاد بین ملت‌ها برای مقابله با رژیم صهیونسیتی بیشتر می‌شود .

وزیر اقتصاد گفت: امروز ملت‌ها فهمیده‌اند که کیان و توازن بین کشورها و ملت‌ها مسلمان بسته به این است که بتوانند به این معضل غلبه کنند و چاره کنند.

خاندوزی تاکید کرد : به همین جهت به نظر می‌رسد برخلاف اینکه عده‌ای می‌خواهند این موضوع را صرفا به مسأله‌ای در سطح ملی و حتی قومی و نژادی تقلیل دهند، جامعه ما به خوبی فهمیده که در انتهای این کار به این جریان زودی موفق می‌شود و این سرزمین به صاحبان اصلی خود یعنی فلسطینی‌ها برمی‌گردد و این تاثیری بر کل جغرافیایی سیاسی منطقه خاورمیانه خواهد داشت و توازن قوا بین جریان‌های ضدمسلمان را که نمی‌خواهند یک جریان متشکل وجود داشته باشد، بهم خواهد زد.

وی گفت: به نظرم این معادله بزرگ مهم‌تر از چیزی است که به بهانه آن ما امروز به میدان می‌آییم.

وزیر اقتصاد همچنین در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم،  دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین