کد خبر: ۳۲۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:
غلامعلی حدادعادل ادامه داد: ولی من تلخ‌ترین دوران این ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر نبیند، آنچه که ما در مجلس ششم می‌دیدیم، مجلس ششم مجلس خوبی نبود از نظر من، البته از نظر یک عده‌ای هم شاید بهترین مجلس بود.
ناطقان: غلامعلی حدادعادل در بخشی از یک گفت‌وگو و در پاسخ به اینکه شما بهترین مجلس را کدام مجلس می‌دانید؟ اظهار داشت: مجلس اول را مجلس وزینی می‌دانم منتها ما، چون دانشگاهی هستیم نباید به این سوال‌های کلی به قول عوام کیلویی جواب بدهیم یعنی باید بگوییم بهترین یک مجلس تابع چه عواملی است؟ اگر بخواهیم یک وقتی مثلا یک پایان نامه دکتری به یک دانشجوی باهوش بدهیم، بگوییم تو بیا به این سوال جواب بده که بهترین مجلس چه جور مجلسی است؟ او لابد باید بیاید ۵۰ تا عامل را ذکر کند و برود این‌ها را ارزیابی بکند در هر مجلسی نمره بدهد و بعد معدل بگیرد بگوید این مجلس مثلا معدلش بالاتر از مجالس بعد شد.

وی ادامه داد: ولی من تلخ‌ترین دوران این ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد، آنچه که ما در مجلس ششم می‌دیدیم، مجلس ششم مجلس خوبی نبود از نظر من، البته از نظر یک عده‌ای هم شاید بهترین مجلس بود.

رئیس هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه رهبری درباره مجلس هفتم تصریح کرد: رهبری درباره مجلس هفتم فرمودند که این مجلس هفتم، مجلسی که من اداره می‌کردم اهمیتش به ویژه از این جهت است که یک نهالی بود که از میان سنگلاخ رویید.

حدادعادل همچنین با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «مجالس از بعضی جهات قوی‌تر بودند بعضی جهات ضعیف‌تر بودند» درباره مجلس یازدهم گفت: این مجلس فعلی هم من در مجموع مجلس خوبی می‌دانم، رهبری هم از همان سال اول این مجلس را مجلس انقلابی دانستند، ما در این مجلس دیگر نمی‌بینیم حرف‌های دشمن شادکن زده بشود، حرفی که یک نماینده پشت مثلا بلندگوی مجلس بگوید و همه دنیا بردارند و این را توی سر ملت ایران بزنند، توی سر انقلاب بزنند، این یکی از شاخص‌های مجلس انقلابی است. یکی از شاخص هایش وضع قوانین دیگر است، البته بی عیب نیست همین مجلس هم، ولی مجلس یازدهم هم مجلس خوبی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین