کد خبر: ۳۲۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران:
نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه ما این منتقل کردن اجباری و آواره کردن و مهاجر کردن مردم فلسطین را رد و محکوم می‌کنیم، گفت: دشمن حتی برای فرار این سازمان‌های بین المللی راه‌های مشخصی از سمت دریا تعیین کرد و با این کار می‌خواهد فضای وحشت و ترس را بین مردم ما ایجاد کند تا حوصله‌ی مردم و مقاومت ما را پایین بیاورد و شکست‌شان بدهد.
ناطقان: نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه ما این منتقل کردن اجباری و آواره کردن و مهاجر کردن مردم فلسطین را رد و محکوم می‌کنیم، گفت: دشمن حتی برای فرار این سازمان‌های بین المللی راه‌های مشخصی از سمت دریا تعیین کرد و با این کار می‌خواهد فضای وحشت و ترس را بین مردم ما ایجاد کند تا حوصله‌ی مردم و مقاومت ما را پایین بیاورد و شکست‌شان بدهد. لکن الحمد لله مردم ما ثابت‌قدم هستند و ایستادگی، جهاد و مقاومت‌شان همچنان ادامه خواهد داشت.  

خالد قدومی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص موضوع عزم اسرائیل برای اخراج اهالی غزه و تبعات آن گفت: بعد از موفقیت فراوان مقاومت، امروز (جمعه) ما شاهد یک مرحله‌ای جدید درگیری و مواجه با دشمن بودیم. امروز رژیم اسرائیل برای مردم ما دروغ‌های جدیدی را پخش کرد که گویا می‌خواهد مردم ما را از جایی (خانه و سرزمین‌شان) به جایی دیگر منتقل کند و از مردم خواست که فلسطین یا غزه را ترک بکنند. موقعی که مردم ما از این کار استقبال نکردند و اعلام کردند که ما در اینجا ریشه‌دار هستیم، در خانه و میهن مان همچنان می‌مانیم و تا آزادی میهن از آن دفاع می‌کنیم؛ دشمن سراغ سازمان‌های بین المللی مانند انوروا و سازمان ملل رفت و به کارمندان آنها با فشار نظامی و تهدید امنیتی به طور مستقیم گفت که شما باید از اینجا بروید و غزه را تخلیه کنید.  

وی با بیان اینکه ما این منتقل کردن اجباری و آواره کردن و مهاجر کردن مردم فلسطین را رد و محکوم می‌کنیم، گفت: دشمن حتی برای فرار این سازمان‌های بین المللی راه‌های مشخصی از سمت دریا تعیین کرد و با این کار می‌خواهد فضای وحشت و ترس را بین مردم ما ایجاد کند تا حوصله‌ای مردم و مقاومت ما را پایین بیاورد و شکست‌شان بدهد. لکن الحمد لله مردم ما ثابت‌قدم هستند و ایستادگی، جهاد و مقاومت‌شان همچنان ادامه خواهد داشت.  

قدومی تصریح کرد: من هم از دوستان عزیز در رسانه‌ها، در وزارت خارجه به خصوص در سطح سخنگویی، دوستان عزیز در مراکز رسانه‌ای و دیپلماسی و سیاسی با دنیا، درخواست می‌کنم که این کار را محکوم و رد کنند و فلسطینیان را تحسین کرده و از موضع مردم فلسطین مبنی بر ماندن در میهن‌شان و ممانعت از انتقال آنان به جاهای دیگر حمایت کنند. درخواست می‌کنم که این مسأله را در تظاهرات و بیانیه‌ها و رسانه‌های‌تان برجسته کنید و ما ممنون‌تان خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین