کد خبر: ۳۲۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
وزیر کشور
وحیدی ببا تاکید بر اینکه مردم مظلوم افغانستان به ایران پناه آورده اند اظهار کرد: یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده که می‌خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند.دستگاه‌های جاسوسی دشمن بعد از ناامیدی در ایجاد اغتشاش، بر روی این موضوع کار می‌کنند.
ناطقان: وزیر کشور گفت: یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده که می‌خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قیروکارزین، فراشبند و فیروزآباد با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، اظهار کرد: باید نسبت به پیروزی های بزرگ مردم مظلوم فلسطین هم تبریک گفت.وقتی به ابعاد این ماجرا نگاه می‌کنیم، اطمینان می‌یابیم که مسیر نورانی انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف آن، صحیح به پیش رفته است.

وزیر کشور با یادآوری ناکامی اعراب در جنگ‌های 1967 و 1973 با رژیم صهیونیستی افزود: در سال‌های اخیر شاهدیم که چگونه یک گروه از انسان های مجاهد، رژیم صهیونیستی را از جنوب لبنان بیرون انداختند و مقاومت توسعه یافت، اما هنگامی که نسیم انقلاب اسلامی به مردم مظلوم فلسطین رسید که آماج سیاست‌های قدرت‌های استکباری و مرتجع منطقه ای قرار گرفته بودند، مقاومتی شکل گرفت که رژیم صهیونیستی را مقهور قدرت انقلابی و جهادی یک ملت مقاوم، سرافراز، مظلوم و در محاصره ساخت.

وی یادآور شد: امروز ملت فلسطین ایستادگی می کند که نشان می‌دهد انقلاب و مقاومت اسلامی پدید آمده از هدایت ها و حرکت بزرگ حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، به نقطه ای رسیده است که کسی پیش از آن باور نمی کرد و اکنون هم نمی توانند آن را به عقب بازگردانند.

حرکت به سوی اقتصاد مردمی
وحیدی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به دستاوردهای علمی و فناوری کشور، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است اما انقلاب اسلامی با قدرت به جلو می رود. مساله مهم این است که اعتقاد به این راه صحیح و مستقیم و موفقی که در این 44 سال به جلو رفته است، سست نشود.

وزیر کشور درباره مسایل مطرح شده درباره این سه شهرستان گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات برطرف شود و همه دستگاه ها و ظرفیت ها به کار گرفته شوند.منظور از همه ظرفیت ها، منابع دولتی نیست و باید از اقتصاد مردمی استفاده کرد. تلاش ما باید این باشد که چگونه اقتصاد را مردمی سازیم.رشد تولید هم باید محقق شود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر برنامه ریزی و توجه جدی بر کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: این شاخص ها بسیار اهمیت دارد و مانع از بروز سایر پیامدها خواهد شد.

دشمن به دنبال ایجاد ستیزش با مهاجران
وحیدی در پاسخ به نکته‌ای درباره مهاجران افغانستانی هم اظهار کرد: یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده که می‌خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند.دستگاه‌های جاسوسی دشمن بعد از ناامیدی در ایجاد اغتشاش، بر روی این موضوع کار می‌کنند.

وحیدی ادامه داد: مردم افغانستان، مردم مظلومی هستند که ستم‌های ابرقدرت ها چه در دوره شوروی و چه آمریکا را متحمل شده اند. قاطبه اینها مردم مظلومی هستند که به ایران پناه آورده اند.

وزیر کشور در عین حال تاکید کرد: رعایت ضوابط باید جدی گرفته شود و استانداران و فرمانداران باید در چارچوب ضوابط ابلاغی درباره اتباع و مهاجران اقدام کنند.

به نوشته تسنیم، حفاظت از محیط زیست و تامین آب شرب سالم، دیگر موضوعی بود که وحیدی به آن اشاره کرد و تذکرات لازم را درباره حمل و نقل، نگهداری آسفالت، طرح جامع شهری و برقراری خدمات شهری برای مناطقی که در محدوه قرار گرفته اند، مطرح کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین