کد خبر: ۳۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
وزیر دفاع:
آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره تهدیدها بیان کرد: کلاً این گونه است که هیچ کشوری در دنیا به هیچ‌وجه توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، علتش این است که جمهوری اسلامی ایران در مکانی واقع شده که خود آن مکان یک مکان راهبردی است.
ناطقان: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هیچ کشوری در دنیا به هیچ‌وجه توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد علتش این است که جمهوری اسلامی ایران در مکانی راهبردی واقع شده است.

محمدرضا قرأیی آشتیانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، جریانی بعد از تلاش نافرجام در نسبت دادن این حمله به ایران سعی می‌کند با تحربک و تهدید پای ایران را به درگیری‌ها بکشاند، سیاست جمهوری اسلامی ایران در این خصوص چیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان اثرگذار است و دنیا هم به این واقف است که ما از توانمندی بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی، اقتصادی و سیاسی برخورداریم و یک کشور اثرگذار هستیم، بنابراین نسبت به کشور ما این حساسیت را دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که کشورهای مختلف متناسب با نگرش‌، تفکرات‌، استراتژی و دکترین خودشان  یکسری سیاست‌ها را در مواجهه با ما اتخاذ کردند، اظهار داشت: اما آن چیزی که به عنوان تهدید مطرح می‌شود، غالبا تهدیدات واهی است، یعنی فرافکنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی کاملا در حال نابودی است و الان دنبال این است که خودش را نجات دهد برای همین هم این حرف‌هایی که می‌زنند و تهدیداتی که می‌کنند، واهی است.

امیرآشتیانی خاطرنشان کرد: آمریکایی هم همین طور هستند، آن‌ها هم با صهیونیست‌ها گرفتار شدند و در پیام‌هایی که به کشورهای مختلف ارسال می‌کنند به دنبال این هستند از این مهلکه خارج شوند. بنابراین ما هم توصیه‌مان این است بلافاصله جنگ را متوقف کنند؛ این جنایت علیه بشریت را که انجام می‌دهند، متوقف شود و اِلا قطعا آن‌ها آسیب جدی می‌بینند زیرا برای مردم منطقه، اینجا منطقه خودشان است و به آن مسلط هستند و مردم منطقه آن حباب شیشه‌ای که آنها برای خودشان درست کرده‌اند را خواهند شکست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره تهدیدها بیان کرد: کلاً این گونه است که هیچ کشوری در دنیا به هیچ‌وجه توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، علتش این است که جمهوری اسلامی ایران در مکانی واقع شده که خود آن مکان یک مکان راهبردی است.

وی تاکید کرد: اصلا شرایط ما از نظر ژئوپلیتیکی بسیار خاص است، بنابراین هیچ کشوری تصور درگیری با ما را پیدا نمی‌کند چون ما مسلط به آبراه‌ها و جاهایی هستیم که انرژی دنیا در آنجاها تامین می‌شود و می‌دانند بازی کردن با این شرایط همه کشورها را متاثر می‌کند، بنابراین اصلا به فکرشان نمی‌رسد که وارد این بازی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین