کد خبر: ۳۲۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
وقتی بیداری جهانی در حمایت از فلسطین در مخیله روباه پیر نمی‌گنجد، دست به حماقت می‌زند و تظاهرات لندن را کار ایران جا می‌زند!
ناطقان: این روزها همه انسان‌هایی که شرف و وجدان دارند، داغدار غزه هستند. آنچه که در غزه اتفاق افتاده کلکسیونی از جنایات صهیونیست‌ها است که به هیچ خط قرمزی هم پایبند نبوده‌اند. بیمارستان، مسجد، مدرسه و کلیسا را بمباران می‌کنند، در اردوگاه جبالیا از بمب‌های امریکایی با وزنی بیش از یک تن استفاده می‌کنند، آب را بر کودکان و زنان می‌بندند، خبرنگاران را مورد هدف قرار می‌دهند و رسماً به نسل کشی و قتل عام روی آورده‌اند؛ آن‌هم با چراغ سبز غرب و امریکا و حمایت‌های عیان و نمایان بایدن و مکرون و سوناک!
همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، جنگ، جنگ اسرائیل و فلسطین نیست؛ جنگ حق و باطل است.

اما در این میان و در صحنه پرغصه غزه یک اتفاق مهم نه به وسعت کرانه باریک غزه، بلکه به وسعت همه جهان افتاده است و آن بیداری مردمی است که محکم به میدان آمده‌اند و اسرائیل را غاصب و کودک کش و جانی می‌دانند.
 از آسیا تا اروپا و امریکا همه برای مظلومیت فلسطین فریاد زدند. کار به جایی رسید که تظاهرات لندن در حمایت از فلسطین برای مدعیان حقوق بشر عجیب و باور نکردنی بود! برای همین، چند روز پیش روزنامه تایمز لندن تظاهرات چند ده هزار نفری در لندن در حمایت از فلسطین را کار ایران دانست و مدعی شد ایران در حال مصادره تظاهرات لندن است!

«حضرت آقا» دیروز در جمع هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در همین باره فرمودند: یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است. لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند!

واقعیت آن است که عملیات تاریخی طوفان الاقصی، برساخت‌های رسانه‌ای از چهره رژیمِ نحسِ نجس صهیونیستی را برهم زد و مهر باطل بر آن زد؛ از یکسو عمق آسیب پذیری و ضعف اطلاعاتی این رژیم را بر ملا کرد و از سوی دیگر، تصویر جعلی از این رژیم که خود را تنها دموکراسی خاورمیانه جا زده بود، کنار زد و امروز همه دنیا فهمیده‌اند که این رژیم، یک رژیم خون آشام است و همدست آن امریکا، انگلیس، فرانسه و... است.

خب! وقتی بیداری جهانی در حمایت از فلسطین در مخیله روباه پیر نمی‌گنجد، دست به حماقت می‌زند و تظاهرات لندن را کار ایران جا می‌زند! همین قدر احمق، احمق‌های درجه یک!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین