کد خبر: ۳۲۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
وزیر کشور:
احمد وحیدی با اشاره به اینکه شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لاین رخنه کنند، گفت: تروریست‌های جیش‌الظلم بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند و اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند.
ناطقان: وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای فراجا اظهار کرد: سبزقامتان نیروی انتظامی به پیروی از سردار سلیمانی به دیدار حق رسیده و به جمع یاران شهید خود پیوستند.

وی افزود: این جوانان با استقامت و شجاعت در دفاع از مردم این سرزمین و کیان کشور، لحظه‌ای به خود تردید راه ندادند و ایستادگی کردند و این شهدا از جان و مال خود گذشتند و به دست مزدوران خارجی و استکبار جهانی به لقا  الله پیوستند.

وزیر کشور بیان‌کرد: این شهدا به نقطه ای از ایمان رسیدند که خداوند انها را خرید، دشمنان بدانند ازموده را ازمودن خطاست و این عزیزان همچنان در میدان حاضرند.

وحیدی گفت: گروهک جیش‌الظلم به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی تصریح‌کرد: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند. شیعه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لاین رخنه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین