کد خبر: ۳۲۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
بانک سرمایه به منظور افزایش ارائه خدمات به مشتریان ارجمند، خدمت تسهیلاتی خود با عنوان «طرح مهر» را معرفی نمود.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با هدف پاسخگویی به انتظارات مشتریان جهت رفع نیازهای ضروری و توسعه کسب و کار، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب های مشتریان در قالب «طرح مهر» نموده است.

در این طرح، تسهیلات مرابحه برای اشخاص حقیقی تا سقف 2میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف 5میلیارد ریال (بر اساس معدل حساب سپرده در طی حداقل سه ماه) ارائه خواهد شد و مشتریان ارجمند (حقیقی و حقوقی) می توانند با افتتاح حساب نزد هریک از شعب بانک سرمایه وفق ضوابط ابلاغی از این خدمت بهره مند شده و در صورت تمایل، امتیاز آن را به دیگران واگذار نمایند.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین