کد خبر: ۳۲۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در واکنش به شایعات؛
رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: کلاس‌های درسی مختلط است و قرار هم نیست تفکیک جنسیتی داشته باشیم. همه شرایط دانشگاه آزاد مانند گذشته است و تغییری نداشتیم.
ناطقان: «محمد نریمانی» رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به شایعه مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تفکیک جنسیتی در این واحد دانشگاهی ضمن تکذیب آن گفت:  کلاس‌های درسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب مختلط است و قرار نیست تفکیک جنسیتی در کلاس‌ها داشته باشیم و فقط در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی که معمولا حدود ۱۵ نفر در هر کارگاه و آزمایشگاهی شرکت می‌کنند، تفکیک داریم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با بیان اینکه احتمالا برخی دانشجوها با دیدن شرایط تفکیک جنسیتی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برای دانشجویان خانم و آقا تصور کرده‌اند که تفکیک جنسیتی در کل دانشگاه رخ داده است، اظهار کرد: در واقع همین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز به تازگی از منظر جنسیتی تفکیک نشده و این اتفاق مربوط به سال‌های گذشته است و اینگونه نیست که تازه دست به چنین کاری زده باشیم و بیشتر به خاطر راحتی و آسایش دانشجویان است که با آسایش بیشتری در این محل لباس کار بپوشند و فعالیت داشته باشند.

نریمانی ضمن بیان اینکه معمولا دانشجویان برای حضور در کارگاه‌ها، خودشان هم تقاضا دارند که برای راحتی بیشتر این ساعات آموزشی به صورت جداگانه برگزار شود، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تفکیک جنسیتی به کلاس‌های درس هم کشیده شود؟ بیان کرد: خیر، کلاس‌های درسی مختلط است و قرار هم نیست تفکیک جنسیتی داشته باشیم. همه شرایط دانشگاه آزاد مانند گذشته است و تغییری نداشتیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب تصریح کرد: در روال دانشگاه تغییری نسبت به سال‌های قبل ایجاد نشده و شاید دانشجوی جوانی یا کسی که اصلا دانشجو هم نبوده خواسته شیطنتی کند و چنین مطالبی را مطرح کرده که صحت ندارد. این روزها با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات برخی منتظر یک جرقه هستند تا آتشی را روشن کنند.

نریمانی افزود: نه در گذشته تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده و نه امروز از این دست طرح‌ها در دانشگاه اجرا می‌شود. آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها هم اگر از نظر جنسیتی به صورت جداگانه برگزار می‌شود، منوط به واحد تهران غرب نیست و در سایر واحدهای دانشگاه آزاد این شرایط جدا بودن خانم‌ها و آقایان وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین