کد خبر: ۳۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) بانک سرمایه با نرخ سود علی الحساب 30درصد از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری تا پایان روز 18 بهمن ماه در تمامی شعب این بانک عرضه می‌شود.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتشار گواهی سپرده خاص، این بانک اقدام به انتشار این گواهی سپرده برای تامین سرمایه در گردش طرح‌هایی با بازدهی بالا کرده است. این اوراق با نام، با سررسید یک‌ساله و نرخ سود 30 درصد سالانه از تاریخ انتشار خواهد بود. پرداخت سود علی‌الحساب اوراق مذکور به‌صورت ماهانه و بازخرید قبل از سر رسید آن با نرخ 12 درصد سالانه خواهد بود.

لازم به ذکر است، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به غیر از صندوق های سرمایه گذاری مجاز به خرید این گواهی سپرده خواهند بود و متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سرمایه در سراسر کشور، نسبت به تکمیل فرم درخواست گواهی سپرده‌ مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین