کد خبر: ۳۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران هم‌زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.
ناطقان: مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران هم‌زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

 تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در تهران و در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور ، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد.

ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان در تهران از ساعت 10 صبح آغاز و قرار است حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در این مراسم سخنرانی کند.

به گزارش ایسنا، در تظاهرات 13 آبان امسال بالغ بر 3 هزار و 100 خبرنگار ،تصویربردار و عکاس خبری حضور خواهند داشت که 510 نفر از آنان در تهران اقدام به پوشش خبری می‌کنند و 106 نفر نیز از رسانه‌های خارجی اخبار مربوط به این تظاهرات را پوشش خواهند داد.

در این میان به جز شبکه‌های داخلی شبکه‌های خارجی از جمله شبکه سی سی تی وی ، ان اچ کی، روزنامه یومیوری ژاپن ، تلویزین فونیک و شینهوا ، شبکه‌ی تلویزیونی المنار، التجاع ، سی ان‌ان‌ آمریکا، سی بی اف آمریکا، ای‌آر دی آلمان، تی‌آر‌تی ترکیه، زد دی اف آلمان، فلسطین الیوم، المیادین لبنان، الجزیره قطر، صدای افغان، آسوشیتدپرس آمریکا و غیره پوشش می‌دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین