کد خبر: ۳۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد انتشار آلبوم جدید مرتضی پاشایی را منوط به اجرای شروط اعلام شده دانست.
ناطقان:فرزاد طالبی مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد  در خصوص آلبوم «پرنده» منتسب به مرتضی پاشایی گفت: مؤسسه «سماء» می‌تواند این آلبوم را منتشر کند اما با همان شروطی که 10 سال گذشته مجوز گرفته است و هر آنچه غیر آن شروط باشد، تخلف محسوب می‌شود و دفتر موسیقی طبق ضوابط با آن‌ها عمل می‌کند.

وی ادامه داد: این آلبوم 10 سال پیش مجوزی گرفته و با توجه به اینکه با وقفه‌ای 10 ساله وارد بازار شده مرتبط با سیاست شرکت پخش‌کننده است و مانع قانونی ندارد.

طالبی در رابطه با انتشار آلبوم‌‌های بی‌کیفیت و فروش آن فراتر از حد معمول عنوان کرد: دفتر موسیقی نمی‌تواند درباره سوء استفاده‌ از احساسات هواداران وی ارزشیابی کند و خارج مسئولیت خانه موسیقی است ولی به هر حال از طرف دفتر موسیقی تذکراتی داده شده است.

وی افزود: به هر حال محبوبیت و اقبال عمومی که نسبت به مرتضی پاشایی شده است برای مؤسساتی که با وی همکاری داشته برای بازنشر آثار وی می‌تواند امری مثبت تلقی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین