کد خبر: ۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
روسیه در راستای توسعه همکاری‌ها برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سامانه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد.
 ناطقان:روسیه در راستای توسعه همکاری‌ها برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سامانه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد.

روسیه راستای توسعه همکاری برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سیستم‌های موشکی ضد هوایی «اس-300» را به کشور قزاقستان تحویل داد.

«سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه در دیدار با «ایمانگالی تاسماگامبدوف» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قزاقستان گفت: روسیه پروژه انتقال اس-300 به قزاقستان را تکمیل کرده است.

شایگو گفت: تحویل اس-300 به قزاقستان بخصوص در شرایط کنونی جزو ملزومات محسوب می‌شود زیرا در مناطق مختلف منطقه و در مرزهای قزاقستان تهدیدات مختلف وجود دارد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قزاقستان ضمن تشکر از انتقال پنج سامانه موشکی اس-300 در تابستان سال جاری از روسیه به قزاقستان افزود: این حرکت یک پشتیبانی عالی و مؤثر در جهت تقویت نیروی دفاعی منطقه محسوب می‌شود.

این در حالی است که این اقدام با هدف تقویت ظرفیت‌های بلوک امنیتی کشورهای شوروی سابق موسوم به «سازمان پیمان امنیت جمعی» که متشکل از قزاقستان، ارمنستان، بلاروس، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان است، انجام می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین