کد خبر: ۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
عبدالرضا رحمانی فضلی پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در نشست خبری اظهار کرد: ترافیک حضور داوطلبان در وزارت کشور برای مجلس خبرگان 22 درصد و برای مجلس شورای اسلامی 20 درصد بوده است.
ناطقان: وزیر کشور در ارتباط با روند بررسی صلاحیت های داوطلبین مجلس شورای اسلامی گفت:‌بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان و مراجع چهارگانه خواهد بود . استعلام نهایی از شورای نگهبان را 9 دی خواهیم گرفت. از تاریخ 94/10/5 تا 10/14 94/صلاحیت ها در هیات های اجرایی بررسی می‌شود. مراتب رد صلاحیت توسط فرمانداری در 15 دی ابلاغ می‌شود. موضوع شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به هیأت های نظارت استان و بررسی مجدد آن تا 26 دی ماه خواهد بود.

وی گفت:‌ دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده از 94/10/27 تا 11/16 94/خواهد بود . دریافت شکایت داوطلبانی که در دور اول تائید شده اند اما شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را رد کرده ، دو روز است. همچنین رسیدگی به شکایت داوطلبان توسط شورای نگهبان هفت روز خواهد بود و در 94/11/27 روز اعلام رسمی داوطلبان پذیرفته شده است و در 94/11/28 اسامی آن‌ها انتشار خواهد یافت.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: برخلاف مجلس خبرگان رهبری که تبلیغاتش دو هفته است تبلیغات مجلس شورای اسلامی یک هفته یعنی از تاریخ 11/29/ 94تا 94/12/5 خواهد بود. روز ششم اسفند ماه روز ممنوعیت تبلیغات و روز هفتم نیز روز برگزاری انتخابات است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین