کد خبر: ۳۷۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
سران 3قوه خواستار برخورد با عاملان حمله به سفارت
مسئولان و برنامه سازان صدا و سیما؛ که در اتفاقاتی هچون فتنه88 نشان داده اند برای شفاف سازی و کمک به افکارعمومی در راستای شناخت لایه های پنهان "فتنه" از هنر قابل ملاحظه ای برخوردار هستند، انتظار می رفت در شرایطی که طی 2روز اخیر سران 3قوه صراحتا حوادثه حمله به سفارت را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل آن شدند، با جدیت بیشتری در ریشه یابی و تقیبح این دست اقدامات غیرقانونی و "هزینه ساز" برای کشور ایفای نقش نمایند.
ناطقان: بدنبال حمله مشکوک تعدادی از عناصر خوسر به اماکن دیپلماتیک عربستان در ایران، مسئولان سعودی با استفاده از این فرصت طلایی بجای پاسخگویی پیرامون جنایتشان در یمن و سوریه، خود در مقام مطالبه برآمدند و با اخراج هیئت دیپلماتیک ایران از ریاض، یک فضاسازی بین المللی را علیه کشورمان آغاز کردند.


آتش سوزی در سفارت عربستان طی تجمع شبانه

روزگذشته اخباری مبنی بر قطع روابط سیاسی بحرین، سودان، جیبوتی و همچنین کاهش سطح ارتباط امارات بر روی رسانه های جهان مخابره شد که در این بین کشورهایی همچون مصر و سومالی هم از تصمیمات مسئولان عربستان حمایت کردند.

فارغ از اینکه ارتباط و یا عدم ارتباط با برخی از کشورها تا چه میزان بر جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران اثرگذار است؛ باید به این نکته توجه داشت نفس بروز چنین اتفاقاتی در جامعه بین المللی قطعا برای ما بدون هزینه نیست.

اما نکته جالبی که در بین همه این جنجالها قابل توجه بود؛ انفعال رسانه ملی در قبال جریان خودسر و افراطی بود که با حمله به سفارت و کنسولگری عربستان، چنین هزینه سنگینی را به کشور تحمیل کرد و بزرگترین خدمت را به رژیم سعودی برای خروج از موضع ضعف انجام داد.

مسئولان و برنامه سازان صدا و سیما؛ که در اتفاقاتی هچون فتنه88 نشان داده اند برای شفاف سازی و کمک به افکارعمومی در راستای شناخت لایه های پنهان "فتنه" از هنر قابل ملاحظه ای برخوردار هستند، انتظار می رفت در شرایطی که طی 2روز اخیر سران 3قوه صراحتا حوادثه حمله به سفارت را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل آن شدند، با جدیت بیشتری در ریشه یابی و تقیبح این دست اقدامات غیرقانونی و "هزینه ساز" ایفای نقش نمایند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
رسانه میلی در این موارد که دوست ندارد به کار های زشت همفکرانش بپردازد خواب خواب است
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین