کد خبر: ۳۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: لغو تحریم بانک سپه و باز پس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد.
ناطقان:جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: لغو تحریم بانک سپه و باز پس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد.

سردار محمدرضا نقدی با حضور در پایگاه مقاومت بسیج مسجد منشور، طی سخنانی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا امروز بیش از 37 سال است که ملت ایران در مقابل هجوم تمام‌عیار قدرت‌ها ایستاد گی می‌کند، گفت: اگر ملت ایران این چنین در مقابل ابزارها، امکانات، تجهیزات و فشارهای همه‌جانبه مستکبرین دوام آورده، ثمره تلاش های ایثار گرانه و خالصانه‌ای است که بسیجیان در راه خدا انجام می‌دهند .

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامه اخیر رهبری به جوانان غربی اظهار کرد: همان طور که در نامه اخیر مقام معظم رهبری آمده است، مستکبرین جز زبان زور نمی فهمند و بنابراین اگر قدرتمند نباشیم مستکبرین و زورگویان همان بلایی را که بر سر سایر ملت‌های دنیا آورده‌اند بر سر ما نیز خواهند آورد و ثروت و سرمایه ملت ایران را به تاراج می‌برند.

وی افزود: این پول مربوط به بیانیه الجزایر بوده و هنوز بعد از 36 سال بیش از 50 میلیارد دلار آن، باید برگردانده شود؛ آمریکا پس از سال‌ها مذاکره، بحث و پیگیری از طریق دادگاه لاهه و رایزنی‌های مختلف حاضر نشده آن را مطابق تعهد خود بازگرداند.

نقدی تاکید کرد: باز پس گیری این مبلغ در قبال آزادی جاسوس آمریکایی انجام شده و ربطی به جریان مذاکرات ندارد و راه گرفتن حق از مستکبرین، قدرتمندشدن است و باید هر روز قوی‌تر و قوی‌تر شویم.

وی در پایان با اشاره به دستگیری تنفنگداران آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران اظهار کرد: در حساس‌ترین شرایطی که دشمن برای تحقیر ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بود با اراده و خواست خدا، پنج یا شش نیروی پاسدار، 10 تفنگدار متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر می‌کنند و با عنایت خدا نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین