کد خبر: ۳۹۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹
ناجا قاطعانه برخورد کرد
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری 38 بر هم زننده نظم عمومی که به طور غیرقانونی و بدون دریافت مجوز صبح شنبه مقابل ساختمان وزارت نفت در تهران اجتماع کرده بودند، خبر داد.
ناطقان: به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب، دستگیر شدگان در اجتماع خود ضمن بی توجهی به هشدارهای پلیس برای ترک محل موجب اختلال در نظم عمومی در منطقه شده بودند.
بر اساس این گزارش نیروهای پلیس برای برقراری نظم در محل حضور یافته و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به دستگیری این افراد کردند که
پس از تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی آنان تحویل مراجع قضایی شدند.
محمدرضا یوسفی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه درخواستی برای برگزاری تجمع مقابل ساختمان وزارت نفت به این نهاد ارائه نشده گفته بود که برگزاری هرگونه تجمع مقابل این وزارتخانه غیرقانونی است.
در پی فراخوان هایی، صبح شنبه تجمعی از سوی گروهی که گفته می شد دانشجو هستند مقابل ساختمان مرکزی وزارت نفت واقع در خیابان طالقانی برگزار شد که با واکنش و هشدارهای نیروهای پلیس روبرو شد.
این گروه در اعتراض و مخالفت با آنچه آن را قراردادهای نفتی منعقد شده بین ایران و کشورهای اروپایی نامیدند صبح شنبه مقابل وزارت نفت در تهران اجتماع کردند.
در پی این تجمع نیروهای یگان ویژه پلیس پایتخت به منظور ایجاد نظم و برخورد قانونی با این تجمع بدون مجوز در محل حاضر و نسبت به پراکنده کردن این افراد و دستگیری برخی اخلالگران اقدام کردند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
باز هم دلواپسان بودند .
اینها نه اخلالگر هستند نه اراذل و اوباش . به دقت نگاه کنید اینها دلواپسان بودند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین