کد خبر: ۴۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
در حاشیه سفر معاون اول به قم
آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید با قدردانی از تلاش های وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای، گفت: وزیر امور خارجه در ماجرای برجام همت زیادی انجام داد و از کسانی که زحمت می کشند و کار می کنند باید قدردانی کرد.
ناطقان: این مرجع تقلید عصر سه شنبه در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید از سه ویژگی دانایی، امانتداری و درد خدمت برخوردار باشند.

وی ادامه داد: دولت برای اشتغال مردم و به ویژه جوانان برنامه ریزی کند و اگر در مسیر خدمت به مردم حرکت شود، حضرت امام زمان (عج) نیز کمک خواهد کرد.

آیت الله وحید خراسانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: مسئولان قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند و باید به دین و معاش مردم توجه شود.

وی با آرزوی توفیق برای دولت، این کشور را مملکت امام زمان (عج) دانست و همه دولتمردان را به توجه به خداوند و حضرت ولی عصر (عج) در همه امور توصیه کردند.

به گزارش ناطقان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری امروز برای افتتاح چند پروژه و دیدار با برخی مراجع عظام تقلید به قم سفر کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین