کد خبر: ۴۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
نيروي انتظامي چه تدبيري مي كند
افراد بدحجاب این روزها شیوه جدیدی برای بدحجابی هنگام رانندگی و فرار از دست مجریان قانون پیدا کرده‌اند و با این شیوه کسی مانع حرکت خودرویشان نمی‌شود.
ناطقان:  این روزها که مسئولان مدام نسبت به بدحجابی تذکر می‌دهند و مقامات انتظامی و پلیس امنیت اخلاقی نیز بر برخورد با خودروهایی که زنان بدحجاب سوار آنها هستند تأکید می‌کنند، بدحجابان شیوه‌ای یافته‌اند تا به راحتی از دست مجریان قانون بگریزند.

بدحجابانی که پیش تر روسری یا شال خود را هنگام رانندگی روی شانه می‌انداختند و هنگام مواجهه با مأموران انتظامی آن را به روی سر می‌کشیدند، این روزها شیوه‌ای یافته‌اند تا دیگر نه نیازی به روسری و شال داشته باشند و نه خودرویشان از سوی مأموران متوقف شود.



کوتاه کردن موهای سر به اندازه موهای مردان و پسران (مدل پسرانه) راهکاری شده تا کمتر شخصی بتواند زن یا مرد بودن رانندگان را از راه دور و در یک نگاه تشخیص دهد.

این رانندگان دیگر به روسری و شال احتیاجی ندارند چرا که مأمورانی که از دور آنها را می‌بینند به تصور اینکه این افراد مرد هستند، مانع حرکت آنها نمی‌شوند.



هنجارشکنان در جامعه هر بار به دنبال شیوه جدیدی هستند تا باید و نبایدهای محیط خود را به هم بریزند اما لازمه ایجاد نظم و همنوایی در جامعه، برخوردهای به‌روز، کاربردی و قانونمند از سوی مسئولان مرتبط با هنجارشکنان است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
2
8
میخواهید مجدد از احمدی پاک دعوتیم با گشت ارشادش به بانوان شوهردار گیر بدهد و از آنها تعهد و خلاصه جزای نقدی کند که چرا مانتو شان دو سانتی متر کوتاه است و چرا باد زده روسری شان دو سانتی متر عقب رفته است . در عوض شهر را بوی تعفن معتاد ها بردارد و مواد مخدر ارزان و فراوان شود ! در عوض هر روز شاهد شنیدن اختلاس های پر صفر باشیم که جهت خواندن این اعداد مجدد باید وارد دبستان و دبیرستان شویم ! گشت ارشاد پدیده ای بود که در آن ترویج فساد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
1
6
خودم دیدم گشت ارشاد روی دختری که اعتراض کرد که مانتویش کوتاه نیست دست بلند کردند و اون بیچاره رو با صورت داخل ماشین هل دادند . کجای این رفتار ها امر به معروف است ؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
8
6
دوران مدرسه با چند تا از دوستان به استخر تازه تاسیسی میرفتیم .
یک روز که با دوستان به استخر رفته بودیم درون استخر دیدم یکی در حال ادرار کردن است من هم به او تذکر دادم و در جواب گفت میتونی بری اونطرف شنا کنی .
چند روز بعد که دوباره به همان استخر رفتم دیدم غیر از اون فرد چند نفر دیگرهم کار زشتش را انجام میدهند . من این بار به سراغ مسئول استخر رفتم ولی اون هم با بی توجهی از کنار این رفتار زشت گذشت .
از اون موقع به اون استخر نرفتم و بعد از مدتی شنیدم به علت پایین بودن کیفیت وضعیت استخر دیگه کسی اونجا نمیره و الان بعد از گذشت چند سال کلا تعطیل شد .
شنیده بودم همزمان با تاسیس این استخر در چند خیابان اونطرف تر استخری تاسیس شده بود که نسبت به بهداشت آب و فضای استخر قوانین سخت گیری داشت و الان با گذشت چندین سال بعلت هیمن قوانین سخت گیر جزء بهترین استخرهای شهر است .
الان تو خیابون که این وضع بدحجابی یه سری از دخترها را میبینم یاد ادرار کردن اون فرد داخل استخر میفتم
و اگر کسی نباشه به اونا تذکر بده میشه مثل اون استخری که بعد از چند سال تعطیل شد
اما این بار فکر میکنم نباید بی تفاوت بود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین