کد خبر: ۴۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
در آستانه فرا رسیدن روز پدر، برخی از برندها و همچنین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش آنلاین کالاها، محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه عرضه کرده‌اند.
ناطقان: در آستانه فرا رسیدن روز پدر، برخی از برندها و همچنین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش آنلاین کالاها، محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه عرضه کرده‌اند.

سرویس بازار ایسنا نگاهی انداخته است به برخی از تخفیف‌هایی که به شما در خرید هدیه روز پدر کمک می‌کنند.

یک هدیه متفاوت
اگر اهل هدیه‌های فرهنگی هستید، کتاب می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد. از جمله مراکزی که در این حوزه به استقبال روز پدر رفته است می‌توان به نشر چشمه اشاره کرد؛ این مجموعه به مناسبت روز پدر و معلم بسته‌های هدیه‌ای را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رساند.

خرید بسته‌های هدیه مورد نظر از ۲۱ فروردین ماه از طریق سایت نشر چشمه امکان‌پذیر بوده و عرضه آن‌ها تا یکشنبه ۱۲ اردیبهشت دارد.

در هر بسته مجموعه کتاب‌هایی با ویژگی‌های مشترک موضوعی یا آثاری از یک نویسنده قرار دارند و برای هر یک تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

هدیه‌های پوشیدنی
اگر برای هدیه دادن پوشاک را ترجیح می‌دهید می‌توانید به سراغ برند ایکات بروید. این برند محصولات خود را به مناسبت روز پدر با 20 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد پایه‌ریزی شد و با توجه به کیفیت، گسترش فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات و ایجاد شبکه ارتباطی با مشتریان، تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

از کیف تا ماشین اصلاح
اکسسوری و وسایل شخصی نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشند.

برند مارال‌چرم، بنری را با عنوان «روزی به نام پدر» در سایت خود قرار داده؛ کاربر با کلیک روی آن دو محصول این برند را مشاهده می‌کند: ست سه تکه هیراد و ست دو تکه راشا.

شرکت مارال چرم از سال 1374 تاکنون در زمینه تولید، عرضه داخلی و صادرات محصولات چرمی به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایتالیا و ترکیه فعالیت می‌کند. این برند بیش از 30 شعبه در سراسر ایران و چند شعبه بین‌المللی در کشورهایی مانند ایتالیا و قزاقستان تاسیس کرده است.

شرکتآژند سرویس، نماینده محصولات پاناسونیک در ایران نیز با شعار «بهترین ماشین اصلاح دنیا، برای بهترین پدر دنیا» از فرارسیدن روز پدر استقبال کرده است. این شرکت، از سال 1388 خدمات پس از فروش خود را به خریداران محصولات پاناسونیک ارائه می‌کند.

آنلاین خرید کنید

فروشگاه‎های آنلاین امکان خرید آسان و سریع را فراهم می‌کنند. این روزها برخی از آن‌ها محصولات مردانه را به مناسبت روز پدر با تخفیف عرضه کرده‌اند از جمله فروشگاه اینترنتی زنبیل.

این فروشگاه برای ساعت‌های مچی مردانه تا 25 درصد و برای انواع ریش‌تراش تا 35 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

دست‌اندارکاران «زنبیل» نخستین روند اجرایی را در مسیر ثبت شرکت از سال 1390 آغاز کردند و وب‌سایت این مجموعه در سال 92 راه‌اندازی شد. استراتژی زنبیل، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنهاست.

همچنین گردانندگان فروشگاه اینترنتی مدیسه، تخفیف‌هایی را به مناسبت روز پدر در نظر گرفته‌اند. این فروشگاه انواع پوشاک مردانه را با درصدهای مختلفی از تخفیف ارائه می‌کند؛ برای مثال می‌توان به محصولات برند گپ اشاره کرد که هر یک از آن‌ها کمتر از 89 هزار تومان به فروش می‌رسند و به عبارت دیگر بین 29 تا 57 درصد تخفیف به آنها تعلق گرفته است.

محصولات برند زارا نیز در فروشگاه آنلاین مدیسه با قیمت کمتر از 79 هزار تومان به فروش می‌رسند و بین 16 تا 58 درصد تخفیف برای هر یک از آن‌ها ارایه در نظر گرفته شده است.

این فروشگاه همچنین شلوار مردانه و پوشاک ورزشی را با 45 درصد تخفیف، کفش را با 40 درصد، لباس زیر و راحتی را با 20 درصد و اکسسوری مردانه را با 30 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

فروش ویژه «مدیسه» به مناسبت روز پدر تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

این مجموعه، با الگوی ایجاد مرکز خریدی در فضای آنلاین طراحی شده که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر از بهترین برندهای ایرانی و خارجی انتخاب و گردآوری شده‌اند.

هر دو فروشگاه مورد اشاره، نماد اعتماد الکترونیکی را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین