کد خبر: ۴۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
آِت الله وحیدخراسانی:
آيت الله حسين وحيد خراساني از مراجع تقليد گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده ، سلام مخصوص مرا به دكتر روحاني رئيس جمهوري برسانيد.
ناطقان: حضرت آیت الله وحیدخراسانی در درديدار وزير بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي ،همچنين با اشاره به خدمات دكتر هاشمي در وزارت بهداشت اظهار داشت: اين وزارتخانه توفيقات بسياري داشته كه از خدمات شما حقا و انصافا قدرداني مي كنم.

وي به موضوع اهميت سلامت اشاره كرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آيت الله وحيد خراساني تصريح كرد: كار شما مهمترين كار است و اگر جرياني ايجاد شود كه همه مردم آنچه دخيل در سلامت است را رعايت كنند، همه موضوعات درست مي شود.

وي با اشاره به اهميت درست صحبت كردن گفت: بايد با دنيا با حسن كلام صحبت كرد و اين دستور دين است و اسلام نيز بر اين امر تاكيد دارد.


اين مرجع تقليد با اشاره به خدمات دكتر ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا بايد از تلاش هاي آقاي ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت قدراني كرد و هر دو وزير با دقت كار كرده و به رفع مشكلات مي پردازند.
آيت الله وحيد خراساني همچنين به كار اطبا اشاره كرد و گفت: اطبا با افرادي سر و كار دارند كه دل شكسته هستند و در ميان آنها نيز افرادي هستند كه از نظر مالي مشكل دارند كه بايد به آنها كمك كرد.

به گزارش ناطقان؛ با مشخص شدن نقاط ضعف و قوت کابینه طی 2سال اخیر، موجی از مطالبات در بین نخبگان و افکارعمومی برای اصلاح کابینه و تغییر وزرای ناکارآمد شکل گرفته است و تقدیر مراجع و علما از2عضو کابینه، ناشی از عملکرد نامتوازن کابینه در حل مشکلات مردم است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین