کد خبر: ۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
بر اساس این گزارش، سه وزیر منطقه کردستان عراق، بارزانی را در این سفر همراهمی می‌کردند و رئیس منطقه کردستان عراق در صدد است بعد از گفت‌وگو با عبدالله گل دیداری را عصر امروز با اردوغان صورت دهد

ناطق: به نقل از روزنامه «تودی زمان» ترکیه، «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق امروز، دوشنبه، وارد آنکارا شد تا با «عبدالله گل» رئیس‌جمهور و «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه در خصوص تحولات عراق گفت‌وگو کند.

بر اساس این گزارش، سه وزیر منطقه کردستان عراق، بارزانی را در این سفر همراهمی می‌کردند و رئیس منطقه کردستان عراق در صدد است بعد از گفت‌وگو با عبدالله گل دیداری را عصر امروز با اردوغان صورت دهد.

روزنامه تودی زمان ترکیه در گزارش خود اینگونه آورد که ربوده شدن 49 تبعه ترک از جمله کنسول ترکیه در موصل که ماه گذشته در موصل توسط گروه تکفیری داعش ربوده شد، احتمالاً یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار نشست بارزانی با مقامات ترکیه قرار دارد.

برخی گزارشات حاکی از آن است که بارزانی و وزرای همراه وی به ترکیه سفر کرده‌اند تا سهم درآمد کردستان از فروش نفت عراق که در هالبانک ترکیه سپرده شده است را جمع‌آوری کنند اما «تانر ییلدیز» وزیر انرژی ترکیه این گزارشها را رد کرد و گفت که هیأت کردستان عراق در صدد است که حساب‌های بانکی موقت که برای آن هدف افتتاح شده است را به حساب‌های دائم تبدیل کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین