کد خبر: ۴۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
متقاضیان مسکن مهر صبح سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت با حضور در مقابل شرکت عمران شهرهای جدید در خیابان خدامی در خصوص تحویل مسکن مهر تجمع کردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
به نام خدا
باسلام
بنده یکی از متقاضیان فاز11 شهر جدید پردیس هستم اوایل سال 91 برای مدت 18 ماه به مبلغ 20م ثبت نام کرده ام و قرار شد در صورت تاخیر خسارت دیر کرد به متقاضیان پرداخت شود . چندی بعد افزایش دوم به مبلغ 8م و انتخاب واحد انجام و قرار داد منعقد شد و گفتند که چند ماه بعد واحد مان را با دریافت مانده مابقی از 28 م تحویل می دهند .
وحالا سال 95 واحد ها آماده تحویل نیست و هم مبلغ 12م دیگر پول زور و ظالمانه طلب می کنندآن هم علی الحساب دائمی .من و ما صورتجلسه ها یا قرار داد را برای مدت 18ماه علی الحساب امضاء کردیم نه مادام العمر.
اول از خدای بخشنده ومهربان بعد از حکومت اسلامی خواستاریم به داد مامردم برسند ما متقاضیان فاز11 پردیس واحد آپارتمانی خود را تکمیل شده و بی نقص و کامل طبق تعهدات زمان ثبت نام و دریافت وجه از ما را می خواهیم و حاضر به پرداخت ریالی به بهانه های مختلف و ظالمانه نیستیم. والسلام متقاضی فاز11 پردیس
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
متضاضیان مسکن مهر باید جلوی اوین تحصن میکردند چون متولیان آن که از وزراء دولت پاک بودند اکنون خودشان از مستاجرین اوین هستند !
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
واقعا متاسفم برای مسئولین که زندگی هممونو بخاطر خودخواهی و از دست ندادن جا و مقام داغون کردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین