کد خبر: ۴۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
كواكبيان در گفتگو با "ناطقان" :
دبيركل حزب مردم سالاري تاكيد: خوشبختانه سلامت و صلابت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعتماد مردم را جلب كرده و ما اين ايام مبارك و هفته وزارت اطلاعات را به اين عزيزان تبريك عرض نموده و اميدوارم بتوانيم در مجلس دهم بتوانيم گامي در راستاي كمك به حسن انجام رسالت، پرسنل و كادر خدوم اين وزارتخانه انجام دهيم.
مصطفي كواكبيان در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به تقارن ايام جشن نيمه شعبان و هفته وزارت اطلاعات گفت: ما در روايات داريم كه دو نعمت سلامت و امنيت قدر ناشناخته هستند، و لذا ما بسيار خرسنديم كه سيستم امنيتي در كشورمان به خوبي توانسته در پيگيري اين رسالت موفق باشد.

منتخب ليست اميد در تهران ادامه داد: امروز هر منصفي گواهي ميدهد زير آماج ناامني هاي منطقه، ايران بعنوان مركز ثبات با اقتدار و استوار ايستاده است و بدون شك ما اين نعمت را مرهون تلاش هاي سيستم نظامي و امنيتي كشور هستيم.

كواكبيان در پاسخ به اين سوال كه تفاوت سيستم امنيتي ايران را با ديگر سرويس هاي اطلاعاتي دنيا در چه مي دانيد تاكيد كرد: ما اعتقاد داريم در جمهوري اسلامي سيستم امنيتي مي بايد در راستاي حراست از منافع و حريم مردم تلاش كند و رمز محبوبيت سربازان گمنام زمان نيز عمل به همين اصل است، در حالي كه در دنيا سيستم هاي اطلاعاتي در اختيار منافع حاكميت هستند و در بسياري موارد حريم خصوصي مردم را نيز فداي ثبات حاكميت مي كنند.

دبيركل حزب مردم سالاري تاكيد: خوشبختانه سلامت و صلابت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعتماد مردم را جلب كرده و ما اين ايام مبارك و هفته وزارت اطلاعات را به اين عزيزان تبريك عرض نموده و قطعا در مجلس دهم نسبت به زحمات وزارت اطلاعات بي تفاوت نخواهيم بود و اميدوارم گامي در راستاي تقويت رسالت هاي اين وزارتخانه و كمك به كادر و پرسنل خدومشان برداريم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین