کد خبر: ۴۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
پدر مرتضی پاشایی درباره برنامه خنوانه که در آن بدلهای خواننده فقید حاضر شده بودند گفت:رامبد جوان هدف خاصی از این برنامه نداشته است.
ناطقان: پدر مرتضی پاشایی درباره برنامه خنوانه که در آن بدلهای خواننده فقید حاضر شده بودند گفت:رامبد جوان هدف خاصی از این برنامه نداشته است.

ناصر پاشایی در خصوص حواشی برنامه «خندوانه» پس از دعوت از بدل‌های مرتضی پاشایی عنوان کرد: به دلیل اینکه طرفداران مرتضی از این برنامه ناراحت شده بودند، من هم درخواست کردم پاسخی داده شود که رامبد جوان عنوان کرد، در آن برنامه هدف خاصی نداشته. از طرفی مدیر روابط عمومی صدا و سیما و تهیه کننده «خندوانه» توضیحاتی دادند که هواداران آرام شدند.

ناصر پاشایی پدر مرحوم مرتضی پاشایی همچنین گفت: مصطفی پاشایی-برادر مرتضی- پنج آهنگ خوانده است و با توجه به مراحل اخذ مجوز از وزارت ارشاد، چند ماه دیگر آلبوم او روانه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: آهنگ‌های مصطفی مورد استقبال هواداران قرار گرفته است و امیدوارم آینده خوبی در انتظار او باشد و بتواند یاد و خاطره مرتضی را زنده نگه دارد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین