کد خبر: ۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
24ساعت پس از تغییر رنگ آب استخر محل برگزاری مسابقات شیرجه المپیک، استخر واترپلو نیز دچار همان سرنوشت شد.
ناطقان:پس از تغییر رنگ آب استخر محل برگزاری مسابقات شیرجه المپیک، استخر واترپلو نیز دچار همان سرنوشت شد. درست 24 ساعت پس از تغییر رنگ ناگهانی و عجیب آب استخر مسابقات شیرجه، آب استخر واترپلو نیز به رنگ سبز تیره درآمد.

به گزارش ایندیپندنت، مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک روز سه‌شنبه متوجه شدند آب استخر مسابقات شیرجه که روز قبل آبی و شفاف بود، دچار تغییر رنگ شده است. روزی که این اتفاق برای استخر شیرجه افتاد، آب استخر کناری که محل برگزاری مسابقات واترپلو است، به رنگ آبی شفاف بود.


آب استخر واترپلو =
 
آب استخر واترپلو








به دنبال این حادثه، کارشناسان بهداشتی مسابقات اعلام کردند نمی‌توانند سلامتی آب این استخرها را تأیید کنند. یکی از کارشناسان در همین خصوص گفت: آب استخر نباید به رنگ سبز باشد. خیلی خوب است که مسئولان معتقدند این مسئله خطری را متوجه سلامتی ورزشکاران نمی‌کند؛ اما نمی‌توان آن را تأیید کرد. اگر آب این استخر به دلیل کمبود مواد ضدعفونی‌کننده به رنگ سبز درآمده است، این مسئله نشان می‌دهد مشکل و خطری وجود دارد.

به دنبال تغییر رنگ آب نخستین استخر، سخنگوی المپیک 2016 اعلام کرد: این مسئله به دلیل گرما و نبود وزش باد رخ داده است. ما همه آزمایش‌های لازم را انجام دادیم.

آب استخرهایی که برای مسابقات شیرجه مورد استفاده قرار می‌گیرند به طور معمول از استخرهای محل برگزاری رقابت‌های شنا گرمترند و همین مسئله زمینه رشد جلبک را فراهم می‌کند.
منبع: فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین