کد خبر: ۵۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور قرار است اواخر ماه جاری میلادی برای بحث درباره برجام به تهران سفر می‌کند.
ناطقان: سفارت روسیه در تهران روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه اواخر ماه آگوست (ماه جاری میلادی) به تهران سفر می‌کند تا در زمینه پیشرفت‌های اجرای برجام با مقامات ایرانی گفت‌وگو کند.

بنا بر این گزارش، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه 8 آگوست در سفر به باکو با «حسن روحانی» دیدار و درباره همکاری‌های دوجانبه میان تهران و مسکو گفت‌وگو کرد.

پوتین در این دیدار با اشاره به توافق صورت گرفته میان روسیه و ایران در خصوص ساخت 8 نیروگاه هسته‌ای جدید در ایران، تأکید کرده بود: «ما به اجرای هر چه بهتر برجام به ایران کمک خواهیم کرد».

خردادماه سال جاری نیز «بهروز کمالوندی» معاون بین‌الملل سازمان انرژی اتمی ایران ضمن سفر به مسکو در دیدار با رئیس روس اتم ضمن گفت‌وگو درباره همکاری‌های هسته‌ای ۲ کشور درباره مسائل مرتبط با اجرای برجام به رایزنی پرداخت.

در این دیدار که با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و نیکولای اسپاسکی معاون بین‌الملل روس اتم برگزار شد، چگونگی توسعه همکاری‌های 2 کشور در صنعت هسته‌ای در شرایط جدید و تعامل 2 کشور در زمینه اجرای برجام ارزیابی شد.

سفر هیأت سازمان انرژی اتمی کشورمان به مسکو با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف سازمان انرژی اتمی ایران 2 روزه بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین